Recent Posts

Tuesday, January 12, 2010

Omotiverad.

-Canon 50D $ 929
-Canon 24-70mm F2.8 $1277
-Canon 16-35mm F2.8 $1420

Ja men lycka till Johanna. Låt oss tjäna ihop en så där 30.000 spänn imorgon.
Eller kanske en donation

Jag känner mej så omotiverad me fotandet nu. Känns inge bra alls. Jag känner mej inte bra nog. Och det känns som min utrustning håller mej tillbaka. Den gör att jag inte har någon inspiration och det känns som jag inte kan göra nånting med det.
Jag tror jag tänker för mkt på Julies (fotografen jag jobbar med) Utrustning. Hon har många kameror. Bra kameror. Som funkar bra i lite ljus. Hon har bra objektiv som gör att bilderna blir skarpa och kontrastfulla.

Jag har bara en jävla mes kamera som jag inte kan göra nåntong med!!

Nä, istället stickar jag, scrappar och hänger på internet.
Jag måste vekrligen komma igång med fotandet. David kan inte hålla på att försörja mej för alltid.

Men det är min mes kameras fel. Mes kamera och fjant objektiv. Jag vill ha riktiga grejor så jag kan få välbetalda jobb.

Fan

4 cute comments:

Karin said...

nu är ju jag inget proffs...man jag tycker dina bilder är hur bra som helst johanna.
det säger ju alla...de är både skarpa och fina...så de så. Det är bara att köra på tycker jag./puss

Josmos said...

Gumman du är ju grym på att fota, låt inte utrustningen hålla dig tillbaka, gör bara det bästa du kan av det du har, det kommer du långt på! Du är ju så duktig! Jag hade velat ta sånna foton som du gör!

Roligt att du börjat sticka :D Jag virkar och du stickar.. tanter haha.. fick faktiskt en stickbok i julklapp av mamma så kanske får ta tag i det när jag virkat klart min filt om 100 år.

Men glöm inte, DU ÄR DUKTIG och tar fina foton!

Saknar dig!
Pussar från Apelsinjos

Botchow said...

Tack jovsis!! Och mamma ocksa!
Men jos, du ar min tant polare ju ;-) Om du tar tag i stickningen efter din fil om 100 ar, kan jag ta tag i virkningen nar min halsduk ar klar om 100 ar! Deal!

Tack for de varma orden! Jag far ova pa mitt sjalvfortroende :-)

Puss!

Karin said...

oj, ny bakgrund...skitsnyggt./puss