Recent Posts

Thursday, January 21, 2010

Piece of Heart Photography!


Nu var det jättelängesen igen. Men har inte hänt så mycket på sistonde... Det regnar som fasen härborta och jag drar mej från att gå ut. Regnat i ungefär en vecka nu och mer ska det komma!! Vad gör man när det regnar?
När solen kommer igen ska jag välkommna den så in i helvete. Ska ut och dansa i solen.
 


Iallafall så har jag uppdaterat min fotoblogg. Alltså inte med bilder, utan layouten! E riktigt nöjd faktiskt! Känner mer fräsh och profisionell! Vad tycker ni?? 
Har även ett annat namn till mitt framtida företag -  "Piece of Heart photography". Måste säga att jag snodde ideen lite, från en fotograf som heter  "work of heart", men det passar så bra in på mej tycker jag! 

David (Och alla andra fransmän för den delen) Har ju en tendens att säga ett H framför vokaler  (Egg=Hegg , Art=Hart , Angry = Hangry osv) Och inte uttala H när Ht väl ska vara där ("I ate fish today = I hate fish today" ) Så namnet är ju en liten påminnelse om att han uttalar Piece of Art som Piece of Hart.


Jävlar vilken långdragen förklaring de blev då.

Nu när bloggen är uppdaterad kan jag mejla iväg lite mejl till fotografer också. Behöver lite mer extrajobb... Ska inte bara mejla bröllopsfotografer utan öven maternity, children fotografer... Måste ta mej i kragen nu. Om jag nånsin ska slå mej igenom denna konkurrensfyllda business!


Pussis ::: Botchow






1 cute comments:

Karin said...

johanna..måste bara säga...DEN ÄR UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURSNYGG...SER PROFFSIF UT...KUL NAMN FÖR DAVID OCH VACKERT NAMN I ÖVRIGT...SÅ JÄKLA SKIIIIIITBRA...URVACKERT JOHANNA....SKITSNYGG HEADER MED...TEN POINTS!!!!!!!!