Recent Posts

Thursday, January 28, 2010

Min hatt den har...inga kanter

Spana in denna mössa. Och kolla riktigt noga.
Visst är den ball! Älskar den! 

Den är faktikst special gjord, och nej, inte av mej. (yea right) Utan av en kvinna min mamma "känner" via familjeliv sajten. Hon virkar mössor på rekord! 
Om ni diggar mössan råder jag er att gå in på hennes sida, hon har bra priser, virkade den jätte fort och jag fick bestämma färgerna HELT SJÄLV. Så den är vekrligen unik!

TACK!! 

2 cute comments:

kungen o majkis said...

Kolla vad fin du blidde :-D! Och du, det är inte svårt att virka...jag lärde mig på Youtube, så det är bara att sätta igång ;-)!
Sticka däremot, så att du har börjat, det är knöligt värre, jag kom aldrig längre än till halsdukar och toppiga mössor så då gav jag upp, haha. Allt gott och hoppas mössan värmer :-)!

Botchow said...

Haha! Den är perfekt, inte för varm, perfekt för blåsiga SF dagar!
Hmmm...kanke får börja virka da :-)