Recent Posts

Friday, January 8, 2010

Sego


Lördagkväll och David hänger framför Playstationet och spelar något coolt spel. Jag e trött och hänging och har nöjt mej med att leta boende i Lake Tahoe.
Först letade jag för 6 personer för jag trodde Jonas och Carol skulle med, sen tyckte hon inte om snö, så nu väntar jag svar från Blake och Nathalie om dom fortfarande vill med. Dom har oftast inte råd med att göra nånting sånt kul... Så det blir väl jag och David som vanligt... det e ju mysigare egentligen, men skulle vart skoj och åka ett stort gäng.

Iallafall har vi egentligen inte heller råd att åka till Tahoe, men jag känner att vi inte åkt nånstans på länge nu, och eftersom vi inte var i SWE nu över jul, vill jag ha min SNÖÖÖ! Det får fasen vara värt det, att få leka av sej i snön haha.

Iallafall har veckan varit busy, Måndagen spenderades mest åt Skype och chattning med Helenis, Saris och mamma. Så jobbade jag på Helenisens häst-bilder.
Rowena var sjuk så jag har jobbat på the heritage Tis-Fre för henne. Egentligen i Onsdags också, men guess what. Min migränjävel kom och gjorde att dom skicka hem mej. Så Onsdagen spenderades mest sovandes bakom persienner.

Här kommer lite bilder från juldagen

Den fiina skjortan jag älskar som Bella lämnade kvar! Tack gumman! Love it!

Turtur duvorna

Herr och Fru Le MerrerMoi



Jag igen
Pussar tomten som mamma skickade ända från Sverige.
Denna tomte har suttit i våran gran sedan jag var pytteliten!


Jag pratar me en liten tomte

2 cute comments:

Karin said...

Åh, vilka fina bilder. Jag visste ju att du tagit såna, fick ju två i mejl...ni är så fina.
Och lille tomyen är på besök i USA...konstigt att han är på andra sidan jorden. Han ska ju vara i vår dvenska gran. Han har emigrerat som du har gjort.
Puss/

Bellabus said...

Mysigt ni har det. Vilken jul du skapat. Skjortan är menad till dig, den sitter som en smäck. Den var bara vilse ett tag när den hängde i min garderob. Igår var Alex här och vi gick igenom ett kilo mappar med bilder från sommaren och frammåt. Och kvällen innan pratade vi minnen och när syrran ringde var vi i Februari 2007. Helg för helg, dag för dag :)

Its gooooood. Hade missat samtal från en gemensam vän kl 4 imorse. Ingen av dem svarade på 10 försök var. Ringde hem till A föräldrar i Lanna, ringde Linns rumskompis. Livrädd, hann fälla tårar. Sen ringer de levande tillbaka, Pust! Det är alldeles för mycket överfall här just nu, precis i mitt område. Har en sylvass sax i fickan, det är ögonen jag kommer sikta på, mohahahhaa. If anyone just try to touch me.. ;)