Recent Posts

Tuesday, January 12, 2010

Här sitter jag och...


...stickar!


Japp, fick ju stickor av mamma denna julen, och en stick-bok av pappa förra julen, så tänkte det vore dags nu! Jag har velat sticka jättelänge, börjat lätt med en rät stickad en färgad halduk. Stog och höll i olika färger och drömde om att sticka mjukisdjur och barn kläder. Fast jag börjar nog med halduk. Typiskt mej att vara så otålig när det kommer tillatt lära mej nya saker. Jag vill kunna det NU!!


Nu ska jag fortsätta sticka mina fula halsduk


Pussis ::: Tant Johannis

2 cute comments:

Karin said...

...en bedrift att lära nån sticka...över skype...you go girl:-D
det med tårtorna verkar farligt!!

KLara said...

Min lilla tant! :D
Jag saknar dig och tack så mycket du gjorde min sista dag i SF jätte bra.. Hälsa david! Syns i sommar