Recent Posts

Saturday, January 9, 2010

För er som missade...


Dagarna innan jul var ju jag med på en Svt play kupp mot Apple.
Vi hängde utanför Apples högkvarter i svenska folkdräkter. Det var kul den dagen Klara var med, vi dansade, och hade en sång i timmen- Små groderna, vi äro musikanter och karusellen!
Men sedan var det långtråkigt. 3 dagar 6 timmar i sträck. Min rygg var ganska mos efter det vill jag lova. Men varje chans att tjäna lite deg, måste jag ta!
Jag skrev ju här i bloggen att messa så jag kunde vinka, men de enda smsn jag fick var från Mamma (såklart) Som lysigt satt och glodde på mej 3 dagar non stop haha! Även Lena sms ade och sa att jag skulle "rita ett hjärta" i luften åt Saris tihi.







2 cute comments:

Karin said...

flashback...6 timmar i sträck, gloende på dig. Oj, nu hände det ju nåt...du vinkade till en bil...hihi, kul att se johanna röra på sig...glor vidare...!
Jäkligt söt var du i folkdräkt iallafall:-)

Gabi said...

NI VAR URSÖTA! Jag såg en timme, sen var jag tvungen att springa vidare. När ni båda stod. Och som jag kämpade med smsen, men de kom inte fram.

Har det blivit godkänt än? :)