Recent Posts

Tuesday, November 8, 2011

Kul

Pa Söndag ska jag fota ett barnkalas.
Det är en av Sofias f.d klasskamrat Joseph som fyller 7 och vi har haft en del playdates.
Mamman frågade mej om hon kunde anställa mej vilket jag tvekade om, barnkalas a inte grejen jag vill syssla med, plus att dom oftast e jobbiga. Ungar + barnkalas = huvudvärk. Men jag har inte lyxen eller råd att säga nej till jobb! Så jag sa ja. Gav ett pris och hon gave mej detaljer. Nästa gång ska jag be om detaljer först;

Gissa hur manga som kommer?
70 personer!!! Varav 45 ungar!!! FYRTIOFEM!!!!
Gaaah, Jag kommer dö. Jag kommer vekrligen dö. Min sista dag som levande person är på Lördag. Ni som vill kan ringa och säga era farväl.

Jag som trodde ett litet intimt typiskt svenskt kalas med max 10 ungar, men nej, 45 av dom.
nu är jag verklgien glad att jag satte priset där jag satte det för annars hade det faan inte vart värt det.
Åhhh..ungar som är såååå jobbiga pa barnkalas. Högljudda, stökiga, gapiga, hyperaktiva, + att det luktar alltid fis

Galet.

Jag ser verkligen fram emot detta. Not.

1 cute comments:

Karin said...

Lycka till!!