Recent Posts

Monday, November 21, 2011

upptäckten

jag har gjort en fantastiskt upptäckt!
Jogga i regn!

Det hela började med i Fredags. Det duggregnade ute. Det var mörkt. Jag var seg. Presis allting som vanligtvis förhindrar mej att ta mej till gymmet.

Men eftersom Thanksgiving och Europa resan närmar sej och jag inte varit så duktigt med träning i höst som jag önskat. Så kom jag och min kära Saris på våran årliga tränings regim. Denna gången, eftersom vi är lite sent ute, blev det "Intense Fat ReduX" Det innebär MINST 3x i veckan, men hellst 7x. (yeah right)

Tidigare har vi haft "Projekt Fitta till Jul" Och "B.I.B- Bekväm i Bikini"
De har alltid varit ganska totalt misslyckade.

Men nu är jag taggad. Så jag jobbade iväg till gymmet, och det duggade ute. Det var kyligt så kinderna blev sådär härligt friska och kalla, och det var då jag insåg hur härligt det var med regned i ansiktet... kylan...

Jag gillade det så mycket, att jag och David, igår Söndag, tog oss ut i regnet på en runda. Denna gången duggade inte bara, ett tag öste regnet ner och vi var pisseblöta, men vi fortsatte. Det var sä härligt att springa där, helt totalt blöt!!

Det kände slite som om jag "Faced my fear". Jag har alltid hatat regn, itne ens vela visa mej ute i regn. David kallar mej katt på grund av detta, men nu finns det inget som hindrar mej att inte jogga. Ingen ursäkt längre!

Intense Fat Redux week 1
M
T   vandra till gymmet + Zumba 1tim
O
T   Vandra till Gymmet + 30 min löp band + 30 min elliptical
F   jogga till gym + zumba 1tim
L
S   jogga 40 min

(Tidsinställt inlägg)

0 cute comments: