Recent Posts

Friday, November 11, 2011

Helt plötsligt bara sådär

Så fick man bråttom.
Om snart 4 veckor kommer jag hem till Sverige och jag har massa att göra innan dess!
Jag har inte ens kunnat tänka pa vad som kommer innan eller efter for jag har gått och grämt mej över Europa resan sedan Augusti då vi brukar boka. Den har liksom varit som ett moln framför mej så jag har inte kunnat se förbi.
Men nu är den bokad och helt plötligt måste det inhandlas julklappar, kläder med mera. Jag måste hinna färdigt med en del projekt och gaaaah blev ju stressad nu!

Känns skönt att komma hem igen, men inte som vanligt... egentligen hade jag önskat att vi åkt iväg någon annanstas bara vi två. Men David ville definitivt hem...kunde inte alls se sej på någon öde strand på julafton. Inte jag heller iofs, juletid e det absolut bäst att vara i Sverige och spendera tid med familj och vänner men vi hade kunnat spara semestern och åkt i vår istället...
Men någon måste ju ge sej. Dena gången gav jag mej eftesrom jag kände att han var mer emot att resa någon annanstans än vad jag var emot Europa. Det betydde liksom mer för honom. Och visst vill hem jag med på ett sätt, fast nästa gång är det minsann han som får ge sej!! :-)
Undrar nar det blir dock. Jag har nog aldgit varit så res och äventyrs sugen som jag är nu!! Och tiden rinner ut! Jag har många ställen jag vill se!!!

Iallafall, nog om drömmar.
Jag landar i Sverige Fredag den 9 December vid 14.30 tiden, vi spederar jul i Frankrike för första gången, och nyårsafton i sverige! David kommer Lördags morgon den 17 December, vi åker tillbaka till San Francisco Söndag morrn den 9e Januari

Bilder från förra jula
Dancing with the stars (med ett hål i skrevet)





 
























Spana in texten på Tvn på dessa två. Vad är det vi kollar på egentligen??

1 cute comments:

Karin said...

ÅÅåååhhhh, ser så kul ut fast i år blir det annorlunda<3