Recent Posts

Monday, November 21, 2011

Tvättmedel

Jag har äntligen hittat ett sköljmedel som luktar gott!
Eller, de flesta sköljmedel luktar ju gott när man luktar ur flaskan, men de luktar inte så mycket när tvätten är torr. Jag vill fan att min tvätt ska lukta så mycket tvättmedel så det fräter i näsan!! (eller kanske inte så mycket men ni fattar)
Jag älskar lukten av nytvättade kläder och ibland kan man känna tvättmedels lukt bara av att folk går förbi en. Har fan lust att stoppa dom och fråga vad för sköljmedel de använder hihi.

Har provat de flesta stora "brands" här, men inget ger där där starka goa nytvättade lukten.
Sist jag var och handla kände jag mej lite snål och inhandlade därför det billigaste märket som jag inte provat innan. Och gissa vad... Tvätten luktar fasen asgott nu!! Yay!

Ett inlägg om tvättmedel. Kul.
(Tidsinställt inlägg)

0 cute comments: