Recent Posts

Wednesday, November 23, 2011

Yay

Jag är super duper taggad inför morgondagens resa till New York!
Har spenderat de senaste veckan att spana in coola platser att se och fota...och tro mej, det är ingen liten lista!!
Vi åker till flygplatsen inatt och landar i New York vid 3 snåret. Då åker vi direkt hem till snubben vi ska bo hos, som är bortrest såklart, och ger oss direkt iväg till en restaurang och äter Thanksgiving middag!! Aldrig i livet att jag missar den fantastiska Thanksgiving maten inte!!

Jag är lite ledsen att jag missar årets stora Thanksgiving middag med våra vänner här. Men bara mej och Flumis är mysigt det också...speciellt när vi befinner oss i spännande NEW YORK!!

Här är min karta över platser jag vill se, och lite restauranger. Vi bor på 10th ave och 46e gatan, nära Times Square. Weii!


View New york in a larger map

En liten sång också som jag älskar!



Bästa är att när vi kommer hem nästa måndag, kan jag säga att "Nästa vecka åker jag till sverige"!!
Det blir ett jävla åkande långt fram och tillbaka så nära inpå, flygtiden till N.Y är på nästan 6 timmar! Tur att jag gillar flygplan haha.

LEV!!

3 cute comments:

Karin said...

åååhh, vad roligt att se vad ni är och vad ni ska göra och bo. Ska kolla igenom riktigt.Vilken toppenkarta! Ha så himla kul nu/puss

Åsa, Wasaaaaa said...

Hoppas ni får det mysigt i NY... Tänkte på vår Hawaii-resa och flygresan. Jag tyckte inte om maten och du fick den :).

kram på dig

Anonymous said...

Hej!! Sökte på om man kunde skicka saffran till Usa och landade på din blogg! :) Fick du någon saffran 2009? hehehe. Tänkte kolla me dig om du vill ha saffran i år med för saffran kostar 13kr st i år!!! :):)
MVH Jenny

bellaprincesa.blogg.se