Recent Posts

Tuesday, November 15, 2011

Helga

Gah...tiden rinner iväg och jag suger på att uppdatera. Tar så lång tiiiid. Plus att om man vill ha bilder i inlägget tar det tid att välja ut, öppna i PS, förminska och sedan arrangera bilderna vilket blogger SUGER på.

Iallafall... Helgen.
Helgen var bra! Såg en film som jag inte trodde skualle vara bra - Immortals. såg den mest för de visuella effekterna, men antog att den skulle vara i samma klass som 300... alltså, ett kasst manus som man inte brydde sej om.

Men jag hade fel. Den var faktikst bra! Skådelseparna var bra, och effekterna var t.om bättre än jag förväntat mej. Histoien var bra också.
Jag älskar filmer med Grekisk mytologi, titans, gods etc. Och den var väldigt maffig! Denna filmen får skämtet "Clash of the titans" se ut som en film som 5 åringar spelat in. Den filmen...alltså, den sög ju som fasen! Men jag rekomenderar Immortals. Den var häftig. Snyggt filmad och intressant concept. Alting är väldigt... alienistiskt. Arkitekturen och allt känns som en annan planet.

Förövrigt fotade jag barnkalajset i Söndags som gick bra, och efter det hade jag Au Pair möte i en liten butik där man kan sitta och måla ceramik!
Det var min helg! Nästa helg blir det The SOUNDS konsert! Yay!




1 cute comments:

Karin said...

åh..vilka effekter, snyggt!!