Recent Posts

Monday, June 20, 2011

Jag uppträder!

 Så...Jag skrev ju en låt till Jonas och Carol på deras bröllop som jag, David, Blake och Nathalie uppträdde med!
Vad tycks?? Jag är mäktigt nöjd. Jag var asnervös innan, och sedan när sången börjades spela var det fel version! Jag hade skickat GLEE versionen till dom, för den hade lägre tonart och var enklare och sjunga till, plus att den var snäppet kortare, så det är därför sången fortsätter efter vi slutat! Det är det jag säger till DJn precis i början när jag insåg felet! Men det gick bra ändå!
Och JAA, jag vet att man endast hör min röst haha. 

3 cute comments:

Karin said...

underbar...får ju flashbacks på lenas bröllop..haha. Så himla kul att göra och att se er:)

Ljung said...

haha.. UNDERBART!!!

Vet hur dom kände det, för det blev en av våra höjdpunkter på vår stora dag (när ni sjöng för oss!!)

kram kram

Bella said...

ÅÅÅÅ SÅ FINT! Vilken present ni gav, den bästa av alla - en upplevelse. Fäller lyckliga tårar. Du var superfin i den lila by the way :)