Recent Posts

Friday, June 24, 2011

The first of many

Idag gick jag på massage för första gången. Hade köpt en deal från en av de många Gropuon liknande sidorna som finns nu.
Jag var nervös när jag först gick dit, visste inte vad jag skulle förvänta mej...skulle jag vara näck? Får man ligga under en filt? Måste man raka benen?

Jag försov mej, så det hela resulterade i en mindre avslappnade morgon och en taxi resa istället för fridfull vandring. Hann i stressen med att "halvraka" benen utifall de skulle bli berörda.

Och det blev dom. Av en Gay snubbe som hette Brendan.
När jag klädde av mej helnäck ensam i det lilla rummet med en porlande fontän kände jag en befriande känsla av att jag hunnit raka benen. Även fast det inte var så nogrant. Jag var dock lättnad av att min massör var gay.
Jag kände en liten skämmig känsla inombords när jag frågade "ehh...can I keep my undies on?".  Som om jag gjorde något, förbjudet. Han svarade med sin pipiga gayiga röst att jag fick göra som jag kände mej bekvämast.
Trosorna behölls.

När denna korta, späda lilla gay kille började massera mej kändes det som jag var i paradiset. Det var helkroppsmassage så han masserade mej från topp till tå. Så skööönt! Jag var lite på spänn till en början, men sedan höll jag nästan på att somna och timmen gick alldeles för fort.
En helt annan känsla när jag klädde på mej. Nu kände jag glädje, som en ny människa!

Tummen upp för massage. Detta kommer göras oftare.

0 cute comments: