Recent Posts

Thursday, June 16, 2011

Hjälp, en sista gång!

Okej..jag var i downtown igår och "råkade" inhandla ytterligare 4 klänningar!!
Jag och David har redan sållat bort två av de nyinköpta. Sedan 4 andra, den rosa blommiga, den lime gröna (Sorry Klara och Alex) Den blågrå, och den dyra nyinköpta.

Så nu står det mellan, den lila som verkar vara mångas favorit, och de två nya. I löve em all.

PS, saknar fortfarande en åsikt från ett par vänner. Nästa gång kommer jag nämna namn.Ni vet vilka ni är! :)
Den lila, ROSS $20
Ny blå. Macys $69
 Ny orange mönstrad silke. Macys $44

Märkte att den är inte helt uppdragen och jag har fel BH :) Så bortse från detta. Älskar bakdelen!
All contenders.

Hittade även skor. Dessa är från ROSS. $23


ROSS, $14

4 cute comments:

Ljung said...

Ok, här kommer mosters åsikter!

Nr.1... underbart fin fortfarande, som passar ihop med Davids kläder.

Nr.2. Somrig o fin, men en klänning som känns lika mycket 'dag' som 'kväll', så av den orsaken så tycker jag att nr.1 är bättre för ett bröllop.

Nr.3. Gillar inte alls tyget och att det ser ut som två 'flikar' på sidorn pga mönstret... men det är jag det. Du kanske tycker att tyget är jättefint, och då ska du gå på den känslan. Man måste känna sig FIN själv för att må gott hela dagen o kvällen!

Så för mig... NUMERO UNO

kram kram

Karin said...

ja, nu vet du ju hur jag velade mellan alla tre på skype. Tror du har hamnat i ett dilemma...

älskade nummer 2 när du provade den, sedan tog du på dig nummer 3...så ändrade jag mig..

på samma gång är det som du säger, är nummer 1 en klänning du kommer att använda mer gånger?!
De andra 2 är användbara till andra saker du går till.

OCH den med "vingarna" är mycket finare live än här på bilderna...den följde kroppen så vackert och var sådär silkig och flygig...:)

nummer två hade sån fin brodyr och en silkeband bak..hmmm...inte lätt!!

Jos said...

Daniel tyckte den lila utan tvekan! Och jag velar mellan den lila och nummer tre, båda är fina men på olika sätt. Nummer tre får du kanske mer användning för än den lila.. Det lutar nog åt nummer tre för min del, särskilt när jag läste vad Karin skrev nu att den var mycket finare live och var silkig å flygig å följde kroppen fint!

Nummer två var också fin, men det är något med den som gör att jag inte gillar den lika mycket, kanske färgen?

Spännande att se vad du väljer! :)
PUSS!

Botchow said...

Lena, Tack för din åsikt! Tvåan har jag samma känsla som dej, Den passar in på dagen, men inte like mkt på kvällen...
Den lila är ju mer classy och passar på dagen och kvällen.
Dock älskar ajg faktikst trean, den är väldigt bekväm och följer kroppen jättefint... gillar att den är lite annorlunda.

Jos, tack för både din och Daniels åsikt! Det är också något med den blåa som inte känns helt 100... även fast jag älskar den! haha..

Jag får se vad jag väljer...ska prova de idag igen och bestämma mej ikväll...för imorrn är ju dagen D!!

Stor kram på er alla!!