Recent Posts

Friday, June 3, 2011

Hjälp mej att välja

Jonas och Carols bröllop är den 18 Juni och jag har inte valt klänning ännu. Mest för att jag inte htitat den perfekta. Jag har i mitt huvud, den rätta klänningen. Den är beige med romantisk vintage spets...men den finns inte i affärer ju!! :)
Här är de jag köpt hittils som jag måste väla mellan. Kom igen nu, hjälp mej!!! Skriv i kommentar fältet vad ni tycker!!
PS: David har en mörklila, plommonfärgad skjorta och slips.
PS2, Usräkta att jag är ful coh osminkad, men ja...jag har inte grejat mej idag.

ROSS, $19.99
Marchalls $ 29.99
ROSS $ 19.99
ROSS $20.00

8 cute comments:

Karin said...

jag tycker nr 1 eller 2. Nummer är är samma färg som davids klädsel, härlig passande fär och söt med bandet. Skön att ha och ser bekväm ut.
nr 2 är så söt och skir och fin.

nummer 3 ser obekväm ut och kan bli jobbig att ha..nummer 4 var söt men röstar ändå på 1 eööer 2 med nummer 1 som aningen starkare....

Karin said...

jag tycker nr 1 eller 2.
Nummer 1 är är samma färg som davids klädsel, härlig passande fär och söt med bandet. Skön att ha och ser bekväm ut.
nr 2 är så söt och skir och fin.

nummer 3 ser obekväm ut och kan bli jobbig att ha..
nummer 4 var söt men röstar ändå på 1 eööer 2 med nummer 1 som aningen starkare....

Bella said...

Håller med Karin, nr 1 eller 2. Första för att matcha David vilket är fint och jag gillar modellen. Nr 2 är min favorit då den verkar matcha det du ville ha från början. Söt och romantisk!

Lycka till med allt.

Puss

Ljung said...

Jag tycker nr.1!!! Ser bekväm ut. Passar davids kläder. Är klassiskt snygg! Kram

Johanna said...

Helt klart nr 1, den var jättefin!!!!

Ljung said...

Hej
Mormor säger;
Älskling, jag vill se dig i den lila klänningen som passar dig perfekt. Fin både fram och bakifrån. Då blir ni världens finaste par, fast man inte får vara finare än brudparet.
kram från mormor

Klara said...

Bara för det ska jag vara lite annorlunda och säga att du borde ha nr3.. Super fin färg och form på dig.. Annars så tar du nr.2

miss you, Klara

Alex said...

Ääälskar den gröna och den sitter skiitsnyggt på dig! Men kanske inte är så mycket bröllop över den så min röst faller nog också på den lila faktiskt. Som även den sitter hur fint som helst på dig! Hur som så kommer det bli superniice :) Have fun!