Recent Posts

Monday, June 20, 2011

The Happiest Place on earth


För över en månad sen nu var vi ju på Disneyland.
Här kommer ett bildregn från the Happiest place on earth!
Om ni nångång har chancen, åk till Disneyland i L.A, eller Disneyland Paris.
Det är inte bara för småbarn.... det är en drömplats för vuxna också!!
Allt är bara så bra gjort. Så perfekt!
Vi kom 8.30...och åkte inte hem förräns strax efter 23 på kvällen och avslutades med att stå i kön from HELL för att köpa en burk med Musse Pigg kaffe. Endast för att få burken.
Jag har nog aldrig varit så trött, och i princip allt på min kropp gjorde ont. Men ändå var jag ledsen när vi åkte därifrån Ville ju stanna där! Jag kan förstå barnens gråt!!!
David tyckte synd om mej och tänkte på hur glad jag varit 8.30 på morran när vi först vandrade in genom portarna. Nu var det över liksom....


Mainstreet U.S.A


morgonkaffet inhandlades här.



En av favvisarna!

Igen, otroligt välgjort! Jag ville bo här!



Utanför the temple of doom. Också en favorit!
Även när man står i kö blir man underhålld! De har massa props som gör att det känns verkligt!
Här ville jag bo också! Fantasyland!

^Åhhh..mysiga fantasyland!! --> Söt Flumin








Toontown vill jag också bo i^ Hittade min studio!-->



Piff och Puff hus!


<---Hulken!      ^^Hoppsan


Jag vill inte åka heeeeeeeeeeeeeeeem



1 cute comments:

Karin said...

kul...vill dit<3