Recent Posts

Friday, September 17, 2010

Presenter presenter


Idag jobbade jag på mitt receptionist jobb och gissa vad mina goa kollegor gav mej? Presenter!
Patty hade stickat en jättefin halsduk! Hur snäll är inte hon? Jag som älskar hemmagjorda presenter! Att hon hade tagit sej till till att sticka en halsduk till mej, som hon knappt känner, värmde verkligen!
Eftersom jag jobbade åt Rowena var inte hon där, men hon hade lagt en present i mitt fack-  läppglans från Burt's Bee's!


Jag har ju inte berättat vad jag fick mer på min födeslsedag! 
Från momo fick jag lite svenskt deg. Alltså pengar.
Från mamy fick jag 2 st olika fonter till min scrapbook maskin! En bok om praktiska grejer hur man äger en fotografi business, halsband, armband och trosor.
Från Flumisen fick jag en serietidning, ett jättefint armband och en disneyfigur till min samling- Figaro från Pinochio! Så räknades ju fina restaurangen vi gick till, till det också. Och solrosorna jag fick!
Sedan fanns där ett paket från finaste Milli också, från henne fick jag roliga trosor, jättesnygg scarf som redan är väl använd, och ett foto-pussel på oss!
Sedan fick jag solrosor från Jonas och Carol, och från Blake Och Nathalie fick jag boken "eat pray love" och en cool scarf!

TACK ALLA!!

PS, får ju inte glömma min sötaste Saris som ringde och sjöng sin egengjorda låt "johanna du är tant" till "Give me hope, Jo'anna". Sånger e min grej. Love it!!


3 cute comments:

Karin said...

haha...vilka fina presenter. Pusslet var kul.
Visst blir man varm om hjärtat, när man får får såna som inte känner en, typ som jobbarkompisarna. Då gillar man dom ännu mer, inte för man fick en sak, utan för tanken, hur liten presenten än är:D/puss

Ljung said...

:-(

Jag som inte fått iväg nåt!!! Har varit skitstressad och mått dåligt på jobbet och sen blev jag sjuuuk!!

Lovar att skicka, även om det blir i Sarisens anda, försenat!!! haha
(vet redan vad det är jag ska skicka ju..)

Jättekul presenter som du fick!!
Tant Johanna!! haha (låten hade jag velat höra!)

kram på dig
moster

Botchow said...

Ja vet mamma, visst blir man varm om hjartat! Men lilla Moster, du behover inte skicka nagot! Men tack for tanken, den varmer ocksa!
Ps: Sarisens ar sa forsenat att de kommer aldrig nagra presenter fran henne langre haha :-) Elelr vad vet jag, dom ligger kanske i en hog hemma hos henne. Jag vantar fortfarande pa en film jag "fick" i julklapp 2006 hahaha