Recent Posts

Wednesday, September 22, 2010

Dassig diss


Vafan. När jag skött om mej ordentligt, ätit en bra lunch, druckit vatten, kokosvatten och en banan för potassium intag innan jag tänkt gå till gymmet. När jag inte är för trött, när jag har tid, när jag känner mej klar i huvet. 
Då har det jävla gymmet stängt! Det är tydligen nån judisk helgdag idag och imorrn.
Vilken jävla diss.


2 cute comments:

Bella said...

Neej, sådan tur har jag också jämt. Men inte stoppar det dig. Le åt eländet och ut med dig i crissy Fields! Ta cykeln upp för coit tower(?) och tillbaka!

Du är så jäkla duktig. Jag är stolt! Det är fram till julafton nu, vi peppar varandra.

Sitter på bussen med min bästa starbuckstermos och ska ha handledning på min första moodboard skapad i photoshop!

Ps, skrev lite i bloggen igår. Bilder kommer :)

Karin said...

haha...!