Recent Posts

Thursday, September 30, 2010

City of angels

För ett par veckor sedan var ju jag och Flumis i Los Angeles över helgen för att Davids book BattleMilk kom ut och de hade en signering i ett galleri i Pasadena. Det gick jättebra och boken sålde alla kopior de hade av boken! 
Det var så sjukt att sitta där och kolla på MIN make signera kopior! Jag kände mej som en galen papparazzi och var såååå STOLT över min fina David! Kändes som han var en kändis hihihi

Första kvällen var vi på "Hollywood bowl" och såg på den fantastiska kompositören Johan williams konsert. Om ni itne vem vem han är, så är han genit bakom de mest berömda film musiken någonsin, Star Wars theme, Indiana Jones, Psycho, E.T, Jurrassic Park, Harry Potter, Hajen, ETC ETC. 
Det var en fantastisk konsert och man hade gåshud nästan hela tiden! Även tårar kikade fram ibland. Hans musik är bara så himla berörande!! Så obeskrivligt underbar!!
Så jäkla härligt att man kan se Hollywood skylten i bakrunden!
Gissa vilken sång han spelar här? Star Wars såklart!
Är vi i Indien eller USA??
BattleMilk signering!
 Så på Lördagen efter en förjävligt god frukost som vanligt, åkte vi till BattleMilk signeringen. Så spännande!
Min heta make
Gallery Nucleus där signering hölls
SÖndagen var det för blåsigt för min tänkta strand dag, så vi åkte till Getty Museet!
Vi såg Gerome utställningen!
Nej, Det är inte downtown L.A presis bakom, det är Culver city. Del av L.A dock. Downtown L.A ligger i hosisonten!
David hittade klagomuren
Hemresan uppenbarade GUD sej för oss. Or not. Det var bara en fantastiskt vacker solnedgång.
 Lovvie :: Johannis

Ett utdrag ur en av John williams konseter.

2 cute comments:

Karin said...

aww, johanna, detta har jag tänkt fråga om hundra gånger, men glömmer alltid. Så himla kul att du la in foton, jag har nämligen tagit några från Battleminksidan, i brist på att jag inga hade från dig.Nu skrev du om det...kul att läsa.
Förstår att det måste ha känns helknäppt och konstigt, på samma gång som du är superstolt, när han sitter och signerar som den värsta moviestar.
Men å andra sidan, är det stort med. Hur lätt är det att få ge ut en bok, och hur lätt är det att få sitta i LA och signera just den boken...mycket svårt!! Så David ÄR en star...och han är så värd det.
Och givetvis ska du vara superstolt över din make!

Karin said...

KAN DU MAILA BILDERNA TILL MIG, DE GICK INTE ATT SPARA PÅ SIDAN!!!
MAILA GÄRNA ALLA BILDER...NU!!!!!!

(förr i tiden skickade du alltid foton till mig,eller la ut många på resedagboken. Numera är det så lite foton*ledsen* )