Recent Posts

Thursday, May 19, 2011

Välförtjänt Pizza

För nån helg sedan cyklade vi 47 km upp till vårat gamla hem Larkspur och tillbaka till stan. Det var en underbar cykeltur och jag var inte alls lika trött som jag trodde jag skulle vara. Det är platt nästa hela vägen, men ändå omringat av sådan otroligt hänförande vacker natur med berg och kullar!

Väl i Larkspur åt vi en gooood pizza på Picco Pizzeria....Sedan bar det hemåt igen!
Jag var så otroligt lycklig hela dagen... vet inte om det var endorfinerna man får av att cykla, men all skönhet runt mej...luften, lukterna, allt bara gjorde mej så glad!!! Jag uppskattade allt! Då tänkte jag att här vill jag bo för alltid!


                                                      På goaste pizzerian Picco!

Jag upptäcker till min fasa att David bytt ut våra koppar!!
Fail                                                                            Kille som spelade Stumfilms musik på keyboard.










   Vacker Solnedgång

4 cute comments:

Karin said...

Åååååh, så roligt med bilder, ni är så söta<3

Karin said...

..tycker förresten du skriver underbart vackert. Klart att ni ska bo där för alltid,ni får se till att bli lite rika, så ni kan komma hem minst 2 gånger per år, och ni ska ha en liten atelje i frankrike, så vi kan åka dit på semester, sitta på en hacienda och drick vin...låter jättebra. Sen kan jag åka över till er i 3 månader och bli omskött av min dotter, på äldre dar..haha. Kanske kommer man till Oscargalan med när david får en Oscar...osv

Johanna said...

HAHAHAHA Mammaaaa.... Älskar dina drömmar, älskar dina peppande kommentarer! Du har nästan större drömmar för oss än vad vi själva har hihi! Hoppas de slår in, då ska vi tacka dej!!!!

PUSS

Karin said...

hihi...