Recent Posts

Monday, May 16, 2011

Flumis på lyran och girls night!

Jag har haft en underbar helg!
I Fredags fick jag med mina kära vänner Gaby och Alex som är här på besök till zumba passet. Det blev nästintill 2 timmar zumba, sedan avslutades det med en skön dush och steamroom. Det kändes presis som förr när Gaby var Au Pair här och vi gymmade tillsammans! Önskar de kunde bo här ju!

Lördagkväll skjutsade jag iväg David till en bar där det var svensexa för Jonte!
Kan tillägga att de verkade ha en asrolig kväll på en pirat bar och karaoke. Tydligen hade det avslutats hemma hos Blake där det vankades glögg!! Haha...roliga pojkar. Jag och Natalie fick roliga sms från Blake, bl.a en bild där David pussar Blake på Kinden och texten "Hopky shit, we're fucking hjammered". (Holy shit we're fucking hammered)

Sedan kom han hemtumlande och mådde ila sådär. Sötnosen! Första gången han festar själv utan mej! Och första gången jag ser han... på lyran!! Han var mest trött, hade ont i huvet och var lite snurrig, fast han var ändå inte dyngrak. Nån gång ska jag fan supa honom under bordet!! Han är säkert jätterolig!!

Själv åt jag och Gaby take out, sedan kom Alex och Natalie. Vi hade det mysigt och drack lite, sedan gav vi oss iväg till en klubb bara 3 block ifrån. Det regnade (!?!?!) så vi kände oss mindre snygga i våra ponchos! Det var härligt att få dansa loss lite. Sedan vandrade jag mina 3 block hem...Det positiva med att bo så centralt!

1 cute comments:

Karin said...

Låter som en trevlig helg:)