Recent Posts

Tuesday, May 10, 2011

Utmaningen dag 28, en låt får dej att känna dej skyldig

Har ju hamnat rejält efter vad gäller utmaningen nu, bara 2 dagar kvar!
Denna hade jag som en låt som får mej att gråta först, men ändrade mej när jag såg denna temat!
Denna låten får mej att känns mej skyldig pga att den påminner mej om en annan tid, som jag ofta längtar tillbaka till. Men det var ju en tid när inte David fanns med i bilden...han levde sitt liv i ett helt annat land. Så på så sätt får jag skuldkänslor nästan, efter jag ibland längtar tillbaka till den tiden!


Åh...Fame Factory tider. 
Det var jag, Fridis Saris och Helenis som var "Fame Factory nördar". 
Karl Martindahl var min, Jimmy Jansson Fridis, Johan Östberg Saris och Johan Becker var Helenisens going.
Jag har ännu inte, tills denna dag kunnat lyssna på denna låten jag lägger in. Det skärs i hjärtat på mej. Den symboliserar liksom hela det sista året innan allt förändrades! Vet inte om jag nånsin kommer kunna lyssna på den igen! Och vi alla var så ledsna när den Fame Factory säsongen tog slut... det var fan så mkt bättre än Idol!


Den påminner mej om min lilla Fridisfis, antagligen för att det var hon som älskade Jimmy och det var nog vi två som var mest galna!
Här är den...




Lägger även in filmer från oss andras favvisar!
Min favvis



Heleninsens



Sarisens (LOL...sämsta valet, han har ju fasen ingen röst!!)

1 cute comments:

Karin said...

haha, fanns de på youtube. Underbart..jag gillade alla utim jimmy, speciel johan österberg. Har ju t.o.m en skiva av honom från den tiden..haha