Recent Posts

Monday, May 16, 2011

Sexy kostym boy

David har äntligen htitat en kostym!

I Lördags åkte jag och David till affärer och letade kostym till honom till bröllopet.
Detta visade vara en svår uppgift. David har ingen kostymkropp... allting är ju liksom för stort för min lilla hobbit och han sjunker liksom in i allt. byxor sitter bra över hans franska söta rumpa (LOL) och över magen, men de är för långa, och över låren är det ganska stora.

Överdelen likadant... om den sitter bra i armarna är den för stor över kroppen och för lång, vilket gör att han sjunker ännu mer in i den. Om han tar en mindre storlek där längden och tajtmeten runt armarna är bra, får han inte knäppt den.

Awww...min lilla Flumis... Het är han hur som hellst!
Rodnar när han öppnar dörren och visar sej så stilig! Ser verkligen fram emot att se min stiliga make på bröllopet! Första gången jag nånsin ser honom i kostym!! (Han bar ingen kostym på vårat bröllop)
Hur het han än må vara i kosym, skulle jag inte vilja ha en snubbe som klär sej så varje dag, typ en affärsman... jag älskar att David bara har Jeans och Tshirt! Men det är kul när det blir såhär speciellt liksom.

Igår Söndags hittade vi dock en...En mörkgrå! Och eftersom jag öppnade ett kreditkort med den affären sparade vi ytterligare ett par hundringar. Kudos till mej. Jag vet allt hur man får saker billigare!
Hur mkt kostar en kostym i sverige? Den vi hittade kostade i slutändan $150  vilket är exakt 952 SEK. det är väl ett okej pris ändå? Eller har jag blivit ripped off? :)
Det kändes som en rip off eftersom den typ aldrig kommer användas...


1 cute comments:

Karin said...

tror att är det billigt här hemme för en kostym, så får du ge minst 1500:-...men det går att googla på..haha daniel har ju aldrig köpt nån, så jag vet inte. Verkar vara ett fynd.