Recent Posts

Monday, May 2, 2011

Utmaningen dag 25 – en låt som får dig att skratta

Åhhh...lätt!!
Denna var först som mitt låtval som en låt jag kan dansa till, men jag ändrade mej till detta tema istället.
Denna låten ger mej alltid ett leende på läpparna. Eller, mer än ett leede, oftast skrattar jag faktistk!
Detta är min och Saris ultimata Californien låt. Det är sommaren 2009 för mej, men även förra sommaren, då den var fortfarande poppis.
Jag har en jätterolig film när vi sjunger till den i bilen, (Och går helt lösa) och jag blandade alltid ihop orden och sjöng "Im in the bay prick" och alla andra ord som rimmande på det ordet, allt utom det rätta ordet dom sjunger i sången, vilket är "Trick" (Bitch ocensurerad)

Love it!!



Mamys låtval

1 cute comments:

Karin said...

hahaha..kan tänka mig hur du och sarah låterrrrr...haha. Ser er framför mig!