Recent Posts

Monday, May 2, 2011

Utmaningen dag 23 – en låt du vill ha på ditt bröllop

Jag vet. Jag har inte bloggat under helgen!
I Lördags fotade jag ett vackert bröllop med Kate uppi varma Sonoma på en vingård! Och igår Söndag gav jag och David oss iväg på en lång cykeltur! Så har jag ju fina Gaby här också på besök!

Okej... detta är en kategori jag egentligen inte vill avslöja. Planen är ju att ha ett bröllop i Europa nånstans...nångång. (Ni sparar väl pengar utifall vi har det i Frankrike på en vingård??) Och jag vill att mina låtar ska vara hemliga dels för att jag inte vill att nån annan ska sno dom, plus att jag vill att det ska bli en överaskning hihihi....

MEN egentligen vill jag ju visa dom utifall vi inte har ett bröllop, eller inte kan använda låtarna av nån anledning...
Sikket Dilemma!!
Iallafall, det är 4 st låtar. Väldigt vackra. Otroligt vackra skulle jag vilja påstå.

Men okej, jag kan avslöja en. (Så att ni kan använda den och sjunga eller göra en slideshow-musikvideo till oss hehehe) Men fan ta er om ni snor den!!!! Det är MIN låt!
Denna är den vackraste kärlekslåten jag vet. Finns ingen som den. Och den är så himla mej och David på något sätt. Jag vill nästan gråta för den har så mycket kärlek i sej!!
Åhhh...Kärlek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 cute comments:

Karin said...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...den vill ju jag haaaa...<3...håller fullständigt med och ryyyyserrrr....!
Det kostar ju inte så mycket att skeppa över folk med ryanair till franrike en weekend...

Anonymous said...

Haha, Meeeeen åååh, VARFÖR postade du? Denna är minsann på min önskelista med, och härmar inte...but dont worry hunny, du kommer säkert gifta dig 2 ggr innan jag en gång ;-)
/saris