Recent Posts

Friday, March 25, 2011

Im on FIRE!

JA! Peppad som fasen har jag varit på gymmet, håll i er- Onsdag, Torsdag, Fredag, Måndag och Tisdag. Denna Onsdagen blev det en miss för jag skulle intervjua en värdfamilj (one gotta work ey) som det blidde missförstånd med. Så jag var tvungen att stanna hemma och invänta ett mejl. Och Igår, ja då stormade det ju som in i bomben.
Men idag blir det Zumba for sure!

Jag vet inte vad som peppade mej sådär plötsligt, men jag insåg att det var skönt att gå eller cykla till gymmet. Anledningen till att jag inte gått så mkt sedan jag slutade jobba med Sofia för 1 1/2 år sedan, var ju att jag var plötsligt tvungen att TA mej till gymmet. Det blev en pärs liksom. Gymmet låg ju presis vid jobbet. Nu ligger det bakom "kullen"...Fast nu har jag kommit över den "pärsen" (Im so lame)

Iallafall dansas det Zumba och Magdans. Det simmas för muskler och joggas på löpband och tränas på Crosstrainern. Jag ska ha tillbaka den slankare Johannis versionen innan sommarn. Jag ska.

Thinner days...2009
Dude, check out my arms!
Where the hell is my tummy?
lokki at that body man!!















Oki, så överdrivet het och smal är jag ju inte... men ändå. Det är allt lite ändringar i kroppen. Men det ska tas hand om. Lovar. Men som sagt, svårt när man är en så food lover som jag. Och som sagt, här var jag bra. Vill inte blir så mkt smalare. Som sagt, bara B.I.B- Bekväm i bikini, och det var jag här. Men, Jag tänker inte bli besatt och stressa över det. Jag njuter av livet medans jag tränar mej till en fastare kropp.

Boonie


0 cute comments: