Recent Posts

Wednesday, March 23, 2011

Dreams or Will Do's?

Här sitter en Botchow helt ensam och har ätit hemlagad lins soppa och kollar på IDOL. David är ute på restaurang med kollegor. 
Jag sitter och funderar på allting jag vill göra detta året. Jag har 3 grejer som jag vill ha gjort i år.

  • Ta MC kort, hyra en motorcykel (För jag kommer fan aldrig ha råd att köpa en) och cruisa ner längs Hwy 1 kusten. David får sitta bakom. Hellst önskar jag att David kunde ta MC kort och jag sitta bakom honom, men det kommer aldrig hända. Så jag får la "offra" mej.
  • Ta en Latin-Amerikans danskurs. Merengue, Salsa..? Hellst önskar jag att David kunde vara min danspartner, men det kommer typ aldrig hända att han kommer ta en danskurs.
  • Volontär jobba på en ranch så att jag kanske får rida Pålle gratis. Hellst önskar jag att David kunde rida med mej men det kommer typ... haha..skojja bara. Detta är en grej jag kan göra själv :) 
Ja vet. Humorn e på topp såhär på kvälls kvisten!


3 cute comments:

Ljung said...

Personligen hade jag hoppats att läsa som nummer 1 (och kanske det enda) på denna listan

''Leta en liten lokal-utrusta den med kamerautrustning - måla väggarna och fixa själv -rama in och sätta upp vackra bilder jag själv fotat - Fixa logga på skyltfönstret - Fixa prislistan i ett fint presentationsalbum - Fixa secondhand skrivbord/stol/samt en besökssoffa - annonsera - ta emot kunder''.

Bättre än enbart rekreations- grejerna... i mitt tycke.

Så tycker mosterproster!
Kram på dig!

Karin said...

haha..johanna tänker bara på nöjen..
Gillar inte grejen med MC...svåra skador om det händer nåt. Bättre med cykel...De andra var bra dock.
Håller med lena för övrigt, det som hon skriver låter som en toppentoppendröm....puss/

Bella said...

Det här var min humor!, hahaha. Söta Johanna, du är underbar.

Gillar dina To Do´s, ingenting är omöjligt med dem. Verkar som om det svåraste blir att övertala David ;)

Skulle se fint ut att åka Highway 1 på cykel, lite lång tid dock. Du får utrusta dig med hela skyddsoutfitsen på motorcykeln så du inte slår dig.

Ses snart!