Recent Posts

Thursday, March 10, 2011

2 June 2011

Things are getting stirred up around here! 
The date above is when my career officially begins. I'll photograph my first solo wedding! 
Its not a big affair, very small and intimate, but hey, I get paid for it and you gotta start somewhere right? The groom actually raised the price from what I proposed! Ha! Typical me to underestimate myself...
SO, goodbye good sleep for a couple of months. I'm so nervous!!

Where the action'll be

6 cute comments:

Bella said...

GRATTIS! Så jäkla KUL att höra :D

Ljung said...

DET VAR DÅ PÅ TIDEN!!!
Nu kommer det äntligen 'lossna' för dig... när du väl vågat första gången så tror jag du fortsätter!!!

kram o grattis
från moster!

En mamma mitt i vardagen. said...

Wiiieeeeeeee peptalket funka!! :D GRATTIS detta är du värd!!

Karin said...

Hejja Johanna, klart du fixar detta. Gå bara dit och utstråla säkerhet, även om du skiter ner deig..haha..puss/

I make my dreams come true! said...

Hey, Har kollat din blogg jätte länge! Hur bra som helst..Har ni fått tsunami varningar? Hur fungerar allt där borta, Jag har själv bot i USA men i NJ. Så har ju inte varit med om detta..Snälla håll oss uppdaterade!
Många kranar från gotland

Botchow said...

Hej! Sorry att jag itne svarat pa detta inlagg. Ja, peptalket verkar funkar :-) JAg ska forsoka utrala sa mkt sakerhet jag bara kan!
Och Sara, va kul att veta att du tycker om min blogg! Alltid roligt att höra fran läsare! Ja vi hade tsunami varning och det tog det säkra före det osäkra...men egentligen fanns det inte någon fara direkt. Japan ligger ju trots allt nästan på andra sidan jorden för oss också.

Kram på er som är så goa och kommenterar!