Recent Posts

Saturday, October 23, 2010

Halloween?


Nej. Detta är inte min Halloween kostym.
Minns ni DENNA?
Okej, då vet ni vad det är nu. Jag var arg. Den var ful. Jag har böjat om.

3 cute comments:

Ljung said...

Haha, gör du fingret till stickorna, och är det där garnet till halsduken på skallen?

Du ser ju för rolig ut!!

Innan jag klickade upp bilden stor, så trodde jag (på allvar) att du hade tagit stickorna och virat håret runt dom för att få en vääääldigt lockig frisyr - som du gjorde 'fingret upp' till!!

Karin said...

haha, jag trodde du skulle vara Alice i underlandet ju, på halloween. Jättefint tänkte jag först...tills jag såg..haha
Ska lära dig när du kommer hem, om du hjälper mig med WIX...

Botchow said...

Nej det var min halsduk jag kampat med sedan Januari... hade kommit ganksa langt men hade sa mkt fel och den var ful ju.
Har borjat om nu.... ska forsoka fa den klar innan jul hihihihi, sen nar jag kommer hem far du hjalpa mej mej en mossa mamy!