Recent Posts

Thursday, October 21, 2010

WHYYY




Varför gillar jag denna låten?! VARFÖR?! 
David får dille på mej när jag höjer musiken i bilen och sjunger med. "Oh nååååå, not this shit" utbrister han och ändrar kanal.
Han HATAR E. Iglesias, och ja, det gör jag med... men jag kan inte hjälpa det...att jag gillar låten...den får mej att vilja hoppa runt.

Men texten är ju nedvärderande..."My girlfriend is out of town And I'm all alone
Your boyfriend is on vacation And he doesn't have to know
No I won’t oh oh, oh oh
No one can do the things I'm gonna wanna to do to you
No I won’t oh oh, oh oh
Shout it out, scream it loud Let me hear you go"

What an Asshole!!
Och videon den sög den med. Varför "flyter han runt" på soffan?

1 cute comments:

Karin said...

blä för han...haha..håller med david. Men låten är nog bra att parta till!