Recent Posts

Thursday, October 28, 2010

Min Moffa


Mamma skickade lite gamla bilder På min extreeemt stiliga Moffa! Gud va han var snygg! 
Jag upptäckte även att han påminde mej om någon...tillslut kom jag på vem det var. Agent Brad Follmer från Arkiv X (Cary Elwes)
Alltså, de är ju sjuuuuuuuuukt lika!! Läskigt ju! 
Det verkar som mina morföräldrar han hemliga dubbelgångare i Hollywood. Minns ni DETTA inlägget med min momo och skådespelerskan Ginnifer Goodwin? De är ju också extremt lika!
Åh vad jag älskar gamla foton!
Min Stiliga Moffa



Vackra momo!
momo och Ginnifer

1 cute comments:

Karin said...

haha...så du kom på vilken han var lik, till slut.
Hade han sökt sig till filmen på den tiden, hade han säkert blivit alla kvinnors charmör!
Håller med dig, vet inte vilken den skådespelaren är, men han var otroligt lik. Verkligen en look-a-like, lika som mormor är.
Du har ju en pappa som är look-a-like med...med Mark Wahlberg
http://www.imdb.com/name/nm0000242/
Vilken tur att du kom på det,iallafall,, klickade det bara till i skallen, eller fick du söka till slut??