Recent Posts

Monday, August 2, 2010


Jaha, här sitter jag med ens sussande make breve mej och glor på hus i Sverige. Wtf?!!
Jag är så confused.

3 cute comments:

sarah said...

lägg ägg. Nu håller ju jag på att försöka komma dit, så nu får du fan stay put lite till ;-)

Karin said...

Stay put, pleeese.
För der första, tycker jag att era framtida barn ska vara födda där, så de har tre medlemsskap, Sverige, Frankrike och USA.Toppen för dom i framtiden.

för det andra, om du tror att du ska tjäna pengar och bli etablerad fotograf i Sverige, så sluta dröm! Bättre att kunna skriva, att du var etablerad i USA, när du öppnar eget här i Sverige.Att du kanske har ett namn och har fått in lite stålar där.Att du kan skriva i reklamen, att du kommer från USA...typ!

för det tredje, så vill jag hinna komma dit innan!

För det fjärde, så vilket hus i Stockholm tror du att ni får?! Det kostar några miljoner att bo i hus där.

Och har inte David drömmen att börja på Pixar...ska han inte ha den meriten innan?

bara några argument emot...jag älskar dig och vill ha dig här, i Sverige. Ingen skulle bli gladare än jag...Men nu är du där, och du måste ha uttömt alla dina möjligheter, i möjligheterna land...i Sverige blir du inte rik!
Så tänk efter hundra gånger, innan...men drömma är inget fel, det gör jag själv:)
Pussokram/mamy

Karin said...

...vilket fint typsnitt du har fått. Skitläckert. Gur gör du det??