Recent Posts

Thursday, August 12, 2010

I am weird.


Alltså, Jag har suttit 2 kvällar i rad nu och stirrat mej blind på laptop bags. LAPTOP BAGS. 
Ja, uppenbarligen är Johannis på jakt efter en. Och nej, uppenbarligen kan hon inte bestämma sej.

För en Laptop bag?!?!

Det finns ingen med mer beslutsångest än mej. Jag vill bara sova nu ju.

4 cute comments:

Bellablueee said...

Know the feeling. Inte lätt det där.
Du får sortera ut efter pris och kvalité som ofta går hand i hand. Vad du är beredd att spendera.

Sen bestämma dig hur du ska använda den, bara ett skal, handtag, fickor?

Sist, men inte minst, magkänslan!

Jag gillar de i lite skummaterial, som är tunna, med ett litet handdtag för bra grepp. Dragkedja. Ev en framficka för mindre tillbehör. :)

PUSS!

Karin said...

I know! Du har alltid varit sån. Sen när du köpt den, ska du byta til den andra.
Bra tips från Bella:)

En mamma mitt i vardagen. said...

Visa oss dem! Skriv för och nackdelar låt oss ha en åsikt vettja ;) sen när vi valt en åt dig så tar du den andra ;) hihi
puss

Botchow said...

Haha, du har ratt dar Helenis. Jag skulle sakert ta den andra :-) Bellis, bra tips dar! Och mamy, jag du kanner mej altfor val haha...