Recent Posts

Monday, August 30, 2010

Oh lala


I Onsdags fick jag OCh Bella ett spontant infall att klippa och förnya oss ett snäpp. Vi gick till ett litet pytte ställe som blivit rekomenderat av ett par andra svenskar. Jag var lite skeptiskt eftersom frisören var asiat. Och kom nu inte och säg att jag är rasist eller något för då smäller jag av, men ibland kan det vara svårt me språket. Jag säger en sak, de upfattar en annan grej. Och resultatet har ibland blirivt...mja, FEL.

När jag kom dit hade Bella redan fått sej en riktigt fin klippning. KORT! Så jäkla snyggt, hon har aldrig sett så bra ut! 
Själv fick jag det kapat och rejält uppklippt, presis som jag ville ha det. "shi" som hon hette har presis gett mej det bästa klippningen sedan ja...i was born. Jag var sååå nöjd, hon var snabb, och förstod presis hur jag ville ha det. Weiiii!


Jag är aldrig allvarlig på bild. Allvarlighet klär mej inte tycker jag. Min mun är gjord för att le. Men denna bilden är en av de få bilder som är okej haha
Tack SHI!

1 cute comments:

Karin said...

sötis!!