Recent Posts

Thursday, August 5, 2010

Min "chef"


Fotografen jag jobbar för- Julie Mikos, har varit med i ett Tv program här borta! 
Här ser ni ett klipp från hennes segment i tv programmet! Någon dag...ska det där vara jag!!Någon dag ska jag kunna säga att jag har "det bästa jobbet i världen"
Många av bilderna här har jag varit med och fotat förresten. Då kan ni tänka er mej där kånkandes på  sjuttielva kameror massa väskor och bakom kameran.

2 cute comments:

Karin said...

näääääääääääääääää.....förstår din känsla. Du kan, du kan, du kan....känner igen bilder. Du skulle behöva åka till OZ och få ett hjärta för mod, som lejonet.
En vacker dag känner du bara att NU vill jag inte slösa mer tid på att vara "feg". För du ÄR tillräckligt bra redan!Och det säger jag inte för jag är din mamma. kollar ofta in fotografer och kan faktiskt jämföra lite nu.
Puss o kram

Karin said...

OM NI INTE KAN VERIFIERA SIDAN, FÖR DET ÄR ETT RÖTT KRYSS I DEN RUTAN,
NÄR NI SKRIVER KOMMENTAR,
SÅ UPPDATERA SIDAN MED HJÄLP AV PILEN HÖGST UPP.
DET HJÄLPER INTE ATT ÖPPNA NY WEBBSIDA, UTAN MAN MÅSTE UPPDATERA SIDAN!!