Recent Posts

Tuesday, August 10, 2010

Sås från Jos


Idag när jag kom hem så låg där ett paket från Sverige i brevlådan, trodde det var från mamma först... men så var det från min fina Apelsinjos! (Jossan)
Hon hade hört mitt desperata hjälp i DETTA inlägget efter Knorr såsen jag ville ha från Sverige! Och nu fanns den där... i ett paket från min Jos.
Vet att mamma har skickat också, så nu har jag så att det räcker tills jag kommer hem I jul när jag får köpa med mej ytterligare ett lager.
Åhh...sånt här värmer verkligen! Det finns vissa saker man bara inte kan få tag på här som gör en så glad!

Igen..TACK min fina jos... ett tack paket kommer me posten ;-)
Tack finaste Mamsy också såklart

Varmaste gos kramar till er

7 cute comments:

Karin said...

gud, vad gulligt.
Klart man skickar när du hojtar till!/puss

En mamma mitt i vardagen. said...

Men! Vad snabba folket är! Hä'r ligger hemma ligger det 5 (ooops var ju tvungen att smaka om den var god hihi) och väntar på att bli ivägskickade...förstår varför du vill ha dem, supergoda ju!!

Karin said...

haha...nu blir det många paket med sås..tror inte du vill ha den mer sen, för du kanske föräter dig på den!

Jos said...

Gosingen! Roligt att du blev så glad! :)

Måste köpa ett paket till och smaka på nu :D Nyfiken!

Massa puss och kram!

Ljung said...

haha.. förstod att du skulle få många paket, och trots detta så gick jag ändå ut och köpte i förra veckan... så 6 påsar till är REDAN på väg!!!! haha

Kollade på datumstämpeln innan jag skickade iväg det och dom är ok till 2012!!!

kraaaam!

Botchow said...

HAHA...jag forvantade mej inte ett sadant gensvar :-) TACK sa mkt allihopa for att ni ar sa himla snalla!! Nu har jag definitivt sa att det racker :-D
Helenisen, om du vill kan du behalla pasarna sa slipper du stoka med att skicka ivag och sa :-) Du far gora som du vill, men du sparar ju portot pa de iaf! Men uppskattat ar det ska du veta!
Puss och kram pa er!

Bella said...

Stryker Knorr fisksås från min lista :)

Vad ska jag nu ta med mig?

Önska önska raring!