Recent Posts

Saturday, July 31, 2010

Badass white girls


Nu är Fridis här och jag är glad igen... men de stannar abra några dagar sedan fortsätter de på sin roadtrip runt om i väst. De åker på Söndag redan...tycker allt de kunde stannat lite längre de jävlarna ;-)

Här kommer lite från Saris förstsa vecka efter vi kom från Lake Tahoe

Jag jobbade på Tisdagen. Så här ser jag ut på jobbet.
Jag lagade Spaghetti och köttfärssås                            Saris diggade maten
                                                            
                                                            Jag var ful på en bild
Sedan sa jag "Neej, jag måste vara snygg på en med" så då tog vi en till.
Vi skypade med Mor och mor mor
Vi kollade på VM på en mexicans resto
Det var spännande och vi drack sangrias
Steph me Bebbe kom                                                        Saris va avis att jag hade Donut kvar













                                        
                                                       Vi åkte bil till Berkeley på Torsdan
Saris tyckte jag var töntig som luktade på blommor.              Vi köpte Frozen YOGHUUUURT






















 Vi svängde förbi Pixar studios där David vill jobba och gör de grymmaste animations
"Titta där e IKEA" sa jag glatt. 
"UÄÄÄ" Sa saris då och höll på att spy             
                                                                                                     
                                                                                                     Bambis på vägen till Davids jobb













Vi åt Puerto Ricanskt Som var asgott tyckte saris
Vi var på Farmers market och jag var lite Yeehaa
På Fredagen hade vi pooldag och Saris skulle gå i och bada när jag frågade varför hon var svart i ansiktet. (Svärta från tidningen)
Vi badade
Jag gnagde på Saris kax                                         Sedan gnagde hon på min
På kvällen hade jag Au Pair möte och vi lekte "Badass white girls" i bilen. Vid ett rödljus vevade några killar ner rutan och garvade åt oss och frågade om vi vart i Oakland kvällen innan för de hade vart upplopp där.
Bon Fires på Ocean beach
The Botchow har gett Flumis en försenad present, en Vintage Fransk fotbolls munkis
Jag fick prova den med                       Sedan fick David en puss

2 cute comments:

Karin said...

haha..underbart..speciellt det där med upploppet...haha:)

Ljung said...

Vill också ha en frozen yoghurt med allt!!!!

Bad ass bilden var ju bra.. men ni är alldeles för söta för att se tuffa ut!!!

kram