Recent Posts

Tuesday, July 20, 2010

En till pöjk!!


Jag vet. Jag suger. Redan slutet av Juli och jag har inte uppdaterat sedan forever. MEN... det finns en riktigt jävla grymt bra anledning till det. Det är ju för att min finaste Saris är här sedan ett par veckor tillbaka. Hon kom samma dag som "packet" åkte. Nu har vi bara ett par dagar kvar tillsammans av våran roliga sommar ihop!

Jag vill iallafall passa på att gratta Sofia "Poffen" till en SON! 
Det blev en liten Herman! Vilket gav mej ännu ett rätt! Jag var helt 100 på att de skulle få en son.

Rosis blev däremot fel! Så nu är min fråga. Where are the girls! Alla 3 tjejer i gänget har fått söner! Varav en har fått TVÅ!
Kommer detta bli ett framtida pojkgäng?! VEM ska få första flickan??

Men grattis Poffen och Finnen!! Nu är ni mamma och pappa!!

0 cute comments: