Recent Posts

Monday, December 7, 2009

Snö???


David skickade bilder pa sin kollegas hus i Oakland hills idag - Det har snöat!!! Spana in detta! Oakland ligger drygt 20 minuter öster härifrån! Helt sjukt! Snö i Californien men inte i Göteborg haha
Ughh, veckorna går sp sjukt fort, redan andra veckan i December. Granen står grön och grann i stugan. Det har lussats, julmarknad spanats in, och äkta hemgjord glögg har köpts!
Sista veckan med Gabi. Tog lite soliga kort med den finaste bron.



Fiiina Gabi

Jag äro vig



Gabi äro inte

Sommaridyll...eler jag menar vinteridyll.

Who´s calling San Franciscooo?



Haha, Amerikaner tar julkort







Sedan blev det hejdåmiddag och fest.


Vi spelade in Lucia skiva i 6 timamr, i en profisionell studio! Samma studio som Green day spelar in! Inte för att jag ens gillar dom, men ändå.

Vi hade Lucia dress-rehersal i Fredags, och Lussade på julmarknaden i Lördags. DEt är otorligt hur många svenskar det finns här borta. Spana in alla barn!!! Dom är så söta!





3 cute comments:

Bellaaa said...

Gosh, Babe! Miss you tons. Hemma från en helhelg i storstan. Skaffat lösögonfransar permanent;)

Bara älskar din blogg, får du mina mejl?

Saknar er. Helt förvirrad här hemma, men det artar sig väl med tiden. Butikerna o produkterna är lika imponerande faktiskt! Men stör mig på när de skriver dumt i skvallerblaskorna. Du vet vattenflaskan av glas som säljs på barer? Den tar de svenska journalisterna för en spritflaska o anklagar nickolas cage att dricka sprit mitt på Dan. När man inte vet bättre..;)

Skypa någon dag? Önskar!

Karin said...

snälla johanna...blir skiiitarg...vissa av dina bilder går inte att klicka upp!!!!! NMåste ju ha förstoringsglas för att se dom...ändra...pleeeeseee.

inser nu, att jag längtar jääävligt mycket efter dig, my heart is bristing....och jag inser nu, hur kul det är när du lägger in bilder och skriver blogg...pussokram...och du...ändra bilderna!!

Botchow said...

ingen aning varfor det inte gar att klicka pa dom ibland!!!! Om jag gor om proceduren ar det likadant! Fattar nada..