Recent Posts

Thursday, December 17, 2009

Watch me live in Swedish folk dress!


Haha, Jag är totalt excited över att jag ska streamas live på http://dearstevejobs.com/ imorgon!

Svt play försöker få en app till I-phone approved av Apples chef Steve Jobs. De behövde svenska flickor i folkdräkt med lite skyltar att stå utanför Apples högkvarter i Cupertino för att "skynda på" processen något. Måste säga att jag inte hade gjort det om det inte betalade så bra som det gjorde. Kommer nog bli aningens långtråkigt att stå där i 6 timmar och uggla. Men desto mer sparande (ehum läs shopping) blir det senare!

Så imorgon blir det till att gå upp 6.00am och vara på plats kl 7.30. 8am börjar det streamas live. Då är klockan 17.00 i sverige. Sedan står vi där tills 2pm- 23.00 svensk tid. Tjoho. Jag har lovat Mamma att vinka, så om ni vill att jag vinkar till er, skicka ett sms till min mobil så ger jag er en liten hälsning!

Kissies ::: Boo


2 cute comments:

Karin said...

hihi...vad kul. Lovar att det blir både hundra 30 sekunders filmer, tagna med kameran och kort..sedan hamnar det säkert i min blogg med...detta äer STORT..haha. Kommer att ha sidan upp heeela tiden!
1...för du har folkdräkt...
2...för du är live i 6 timmar...
3...för det är konstigt, att när man skickar ett sms...så vinkar du...irl...
Le nu stort, så kanske mr Lucas upptäcker dig..sen blir det filmer i Hollywood, och du bräcker din syssling:-)
pusspåer

Karin said...

...vilken svengelska du skriver...haha...rubriken är engelsk, sedan är det "totalt excited",app till I-phone approved...:)