Recent Posts

Tuesday, September 18, 2012

New Toy!

Efter att ha varit deprimerad hela dagen av att för första gången bevittna en hemlös snubbe binda armen så blodet stoppas och se han sticka in en spruta med antagligen heroin i armen bara sådär. Kl 10 på morran, 5 meter ifrån mej var detta en glad syn när jag kom hem.

David hade fått sin rit "platta" idag! Detta är ett köp han, och jag för den delen, velat ha länge!
Hoppas att detta får han på rithumör nu så att det blir värt investeringen. I vartfall tänker jag leka med den massor!!

 Om drog snubben. Fasen vad jag mår dåligt av att se sånt. Det skär i hjärtat. Han är nåns son. Vad drev just han till att göra så mot sej själv? Jag ville veva ner bilrutan och skrika neeeej!! Jag kan absolut inte se något sådant utan att bli berörd. Jag ville hjälpa honom... 

1 cute comments:

Anonymous said...

Stort Grattis!!vill med ha en sån..haha!
Visst är det tragiskt..alla har sin historia att berätta. usch ja vilka öden det finns!!