Recent Posts

Monday, September 17, 2012

Jobb Resa

Gissa vart jag ska den 9-12 November...
Bild lånad härifrån

 CHICAGOOOOOO
Det är Cultural Care som har ett national meeting konferans, så de betalar mat, flyg och hotell för Fredag-Söndag! Det säger man ju inte nej till, och för det kan jag nog stå ut med tjattrande, störande hemmafru LCCs i en helg.
Jag tror jag ska stanna 1 dag extra och åka hem sent Måndag kväll så jag kan utforksa Chigaco på egen hand. Åker man 5 timmar med flyg till en ny spännande stad måste jag ju uppleva den också. Konferansen äger rum på ett hotell vid flygplatsen så om jag inte stannar en extra dag får jag ju inte se Chicago! SÅ just nu letar jag billigt hotell så jag kan stanna längre.

Chicago är en stad jag velat se länge, men kan aldrig "justify" den dyra flygbiljetten och hur lång tid det tar att åka dit. Finns många andra bättre städer jag hellre spenderar pengar och tid på, så detta passar ju pefekt!

2 cute comments:

Anonymous said...

woow!! Vad kul!! vet du om att farmors bröder utvandrade dit. per och elin bilderna är ju från chigago..måste höra mer om det när vi skypar!!Puss/mamma

Ljung said...

Tjohooo va kul!! From one windy city to another!!