Recent Posts

Saturday, September 29, 2012

Das week

 Lördag kväll och jag håller Flumisen sällskap i sovrummet framför datorn. 
Han jobbar ju med battlemilk 3 nu sedan ett par månader och har inte haft ork eller inspiration att göra något. Nu har han en stor deadline nästa vecka då 6 sidor till boken ska vara färdig, så nu måste stackarn jobba för fullt. Men det verkar som inspirationen kommit tillbaka iallafall!
Tror det har hjälp iallafall att vi har en ny as snabb dator (a.k.a The Beast) och den nya cintiqen han ritar på.
Själv sitter jag och redigerar foton på Laptopen här i sängen. Gillar att vara i samma rum och hålla sällskap.

Denna veckan har uppdateringen vart låg. Har inte gjort så mycket, mest sovit känns det som. Är inne i en period då jaga vaknar exakt 10.20 varje morgon. Alltid like irriterad att jag sovit så länge. Jag vill gå upp kl 8 när David går upp men det går inte. Omöjligt om jag inte jobbar. På Gronsdagar (Greta Onsdag hihi) Så går det lätt, då måste jag upp tidigt för jag jobbar, men när jag vet att jag inte har någon tid att passa...då är det tamejfan omöjligt. Kanske har något att göra med att jag kollar på Greys Anatomy tills 1 tiden varje natt....

 Iallfall så har jag ju somsagt tagit hand om Greta i Onsdags och jobbat på The Heritage i Torsdags. Torsdagskväll gick jag och Nathalie på bio och såg Lawless (Jättebra!) Och igår Fredag såg jag och David den animerade filmen "Hotel Transylvania". Inte lika bra. Ungar kommer fan få ADHD om de ser den filmen. Alldeles för högljudd och överdriven.
Idag Lördag har vi cyklat omkring, sovit i en park, ritat och skrivit bok på cafe och ätit på en mysig restaurang i området.
 

Myyyyys
Det var fint i Downtown men ju närmare Golden Gate man kommer....
Dimmigt, då är det dimmigt.
 
 
 

1 cute comments:

Anonymous said...

Åh vilken mysig helg ni haft. Det är så skönt att bara hänga ibland, eller hur. Boken kommer att bli toppen! Hoppas han får sålt bättre denna gången. Puss/Mamma