Recent Posts

Monday, September 24, 2012

Musik video till Kompisar

Jag rensar DVDr och CD skivor som ligger här och dammar så hittade jag denna sorgliga (Och pinsamma) Slideshowen jag gjorde till mina vänner 2004, när jag var här som Au Pair och hade jättemycket hemlängtan.
Jag hade bara varit här i 4 månader då. Kändes som en evighet.
Tänk då visste vi inte att det skulle sluta med att jag stannade kvar här. Haha....GötaPetter alltså. Men jag bjuder på den. Den är från en annan tid, en annan era. En tid som inte finns längre.

Jag blir allt vemodig när jag ser den, satt här med dimmiga ögon, men den ger mej ett stort leende på läpparna. Felstavningar och väldigt smöriga utryck haha. På den tiden mor min inte ville vara med på kort (Oh how times have changed) så fick ta ett gammelt kort haha. Och bilden på mej och min bror tillsammans med texten "Kindness", WTF??? Haha

ENJOY!

                                                       Ämdra kvalite till 480^

3 cute comments:

Anonymous said...

Den ät underbar!! det var inte alls så längesen som jag satt och grina till den. kommer så väl ihåg hur jag kände med dig 'over there'..!!

Ljung said...

Blödiga Auntie - som fick vara med på ett hörn :-)
Need I say more??
*snyft!!!!!

Anonymous said...

Den är fin, och vi finns kvar, det vet du:) Du gjorde en annan video också, till en låt med Promoe, eller?! Puss & kram Fridis