Recent Posts

Saturday, September 15, 2012

Bday

 Nu har även jag joinat klubben 29 och inne på det sista året innan the big 3-0. Blä. Har en smått åldersnoja, inte för att jag känner mej gammal, men typ, samhällets press och mina egna mål ja skulle hunnit innan 30. Måste säga att jag känner mej nöjd ändå att jag hunnit gjort mer än "the average person". Men nu på senaste år har det stått still. Jag kan ju glömma målet att skaffa barn innan 30 iallafall haha.

Min födelsedag bjöd på SOOOL för en gångs skull. Varje år har vi den sedvanliga BBQ på stranden och sedan fest hos oss, och varje år har vi frusit häcken av oss i den gråa dimman. Men detta året så! Strålande sol, visst, blåsten finns ju alltid där, men det var iallafall SOOOOL!
Så vi hade festen på Lördagen och på Söndagen när det var min dag åt vi frukost på taket och på kvällen tog David mej till en fiiin fransk restaurang. Bistro Central Parc
 
Kaffe i Tingeling koppen. Never too old for that haha.
Min frilla på kvällen gjorde att det såg ut att jag hade kort hår. Är galet sugen på att klippa mej så kort!!







 
 
 
 

3 cute comments:

Anonymous said...

sötis...så kul!! Vill ha bilder<3puss

Ljung said...

Du passar ju i kort hår!! Wow så snygg du blev i det! (ja, jag vet att det är uppsatt..hehe)
Kul att du hade en solig födelsedag i alla fall, trots blåsten! Kram

Bella said...

JAAA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅR!

Grattis vännen, hurra hurra hurra, i efterskott. Var på roadtrip i två veckor utan tillgång till internet.

Oh, älskar din tradition med BBQ vid bron och disastercake hemma hos er, men denna gången ser den traditionen ut att blivit bruten? Ser yummy ut iaf :) Önskar jag kunde ha varit där med dig på din födelsedag, men jag njuter av de minnen jag har :)

Du är så fin! Både håret, och klänningen - var har du hittat den? Love it.

Ha en superfin vecka, saknar dig!