Recent Posts

Friday, January 20, 2012

Blä

Uscha vilket tråååkigt väder det är ute. Det regnar som bara den och glädjen över hur somrigt här var förra veckan är borta. Jag kan inte göra nånting när det regnar. Blir helt handlingsförlamad! Har fortfarande inte fått gjort grejerna jag skulle göra, såsom posten, banken etc för att jag vill inte gå ut när det regnar. Jag kan inte ens ta mej till gymmet!!
Hur ska det gå om jag slyttar till sverige? Då får jag ju sitta inne...typ alltid.

Iallafall, denna helgen blir det nog inte mkt gjort. Den vanliga resturang+bio blir det säkert ikväll, finns så många filmer att se!! Men det ska regna i helgen också så vi får mysa inomhus istllet. Spela Tv Spel och kolla på film! Och det är inte ofta vi är inne... men när det regna så här. Ja då får man ju en bra anledning!

Jo, jag har nog bestämt mej för att köpa en smartphone nu. Det blir nog en Samsung Galaxy Epic touch iallafall! Den är så snygg och sleek, plus att kameran ska vara bra utomhus iallafall. Inomhus blir det lätt suddigt, men det gör väl inget antar jag. Orkar inte vela nu längre. Inga kamera telefoner är väl superbra inomhus ändå? Förresten har jag ju min braiga kamera också, detta är bara för typ fest och så, och seriöst, hur ofta festar jag nuförtiden???

Jaja, nu ska jag fortsätta greja bröllopsbilder. "Bara" 6 bröllop kvar nu. suck.

1 cute comments:

Karin said...

bläää...här snöar det idag!!!