Recent Posts

Wednesday, January 18, 2012

2012

Nyårslöften. Är det egentligen någon som nånsin håller dom? Varje år, varesej man erkänner eller inte, så säger man till sej själv, att detta ska jag uppnå i år. Det kanske bara är en tanke, eller så säger man det högt och ljudligt i fyllan på nyårs festen. Men tanken finns alltid där. Egentligen är skiftet mellan åren inte riktiga. Det är ju bara en illusion som vi människor kommit på för att underlätta för oss. För tid existerar ju inte egentligen....

Nä, innan jag blir för filosofisk igen, ska jag säga vad jag vill uppnå med detta året.
  • Starta mitt eget foto företag. Kanske inte öppna en studio just i år, men iallafall registrera mitt företag börja få massa fotojobb.
  • Resa till Sverige och Frankrike i sommar
  • Skriva färdigt åtminstånde EN barnbok.
  • Resa "söderut", kanske Hawaii eller Karibien.
  • MC kort
  • Voluntära på Animal control
  • Börja dansa salsa
  • Ta business klasser
  • I slutet av året ska jag ha en plan redo för det Svenska cafeet jag ska öppna. (Ritningar, meny förslag, inredning, lokal idee)
  • Njuta mer av - och ta vara på alla möjligheter som finns i San Francisco.
Mjaa, ganska ambitiöst va? Vi får se hur det går...Det SKA gå!


    2 cute comments:

    Bella said...

    Ooo älskar att läsa dina planer, stora planer och helt fantastiska. Jaaaa du har fullt upp detta år :) Det är drömmarna som driver en fram. Och för att nå dit man vill är det bra att veta vilka drömmarna är så att man kan göra rätt val nu.

    Jättefin cover du har gjort! Man får en känsla av romantik, drömmar och lugn när man klickar in på sidan.

    Tack för bilderna du skickade!

    Puss

    Karin said...

    allt lär bra utom den med motorcykeln. det är nyttigare att cykla min vän och inte så farlig/ puss