Recent Posts

Thursday, September 1, 2011

Läs inte detta om ni inte har sett Greys anatomy säsong 4

Okej, jag har blivit helt besatt av Greys.
Kollar ett avsnitt på morran till frukost, och två avsnitt innan läggdags. Just nu är jag på avsnitt 89, säsong 4. Grey och Derek har presis flyttat in, Izzie ser den döda Dany Dukette överallt och har, ehum, sex med honom, Christina kysser militär doktorn, Torres har blivit lesbisk och Little Grey gick i säng med Sloane.
Jag har olika favoriter hela tiden, i början gillade jag inte Meredith alls, Izzie var min favvo, men sedan störde jag mej på Izzie när hon förstörde Georges äktenskap. McDreamy gillar jag till och från. Det var väldigt frustrerande att vänta på att Meredith och Derek skulle bli tillsammans. Nu är Meredith mer okej, hon är lite gladare. Min typ liksom. christina är en rolig karaktär. Gillar henne.
Häromnatten drömde jag att Karev och jag var på dejt (?) i Italien eller nåt ställe och en annan natt drömde jag att mina fötter var torra och alla på Seattle Grace skulle operera mina fötter pga av detta.
Håller jag på att bli knäpp?



Undrar vad som händer ikväll....

2 cute comments:

Karin said...

haha...du verkar ha sett på för många avsnitt av Greys när du t.o.m drömmer om dom. Mycket ska hända så fortsätt att kolla. Vi är på säsong 8 som börjar snart./lavya

En mamma mitt i vardagen. said...

Nej nej nej! Du är inte knäpp, inte konstigt att man blir sån av Greys, Greys är bäst, framförallt precis där du är just nu...blir faktiskt inte bättre =)