Recent Posts

Thursday, September 22, 2011

Ejliens

Här sitter jag på kvällskvisten och kollar med brinnande intresse på den spännande serien "Ancient Aliens" på History channel.
Jag tänker inte ta upp det i just detta inlägget. Men jo, faktikst lite tänker jag. Jag undrar hur folk tänker som inte tror på liv i rymden. Jag tror att dessa folk bara är rädda och inte vågar erkänna att djupt inne i kroppen VET dom att det är sant. Det är OMÖJLIGT att vi är ensamma i detta stora universum. Det behöver inte betyda att det är E.T liknande varelser, eller ens interligenta varelser. Kanske finns en planet fullt med olika kattdjur? Eller kanske bara fiskar?

Sen kan jag förstå att man inte tror på att de hälsar på oss. Eller som vi här hemma, gå även längre och tro att vi människor "härstammar" från dom på ett sätt. Att vi fick hjälp av dom att utvecklas.
Det är något man börjar tro på när man gräver runt och forskar själv i ämnet och inte väljer att tro på MAINSTREAM media och allt som vi blir inprogramerade att tro på som unga i skolan.

Det är allt jag orkar säga just nu. Det kommer komma ett längre inlägg om Liv i yttre rymden nån annan dag. Det är ett tungt och stort ämne. Och jag har lärt mej mycket dessa månader om ett mycket intressant ämne! Vi vet ingenting. INGENTING!

Men sluta vifta bort folk som tror på aliens som koko. (Som de alltid blir porträttrerade i filmer) Bevisen finns framför ögononen på oss men istället väljer vi att inte utforska och leta bevis själva, utan vi väljer att tro på vad som lärs i skolan och vad som sägs på TV som en flock får.
Det är normalt. Varför ska man inte tro på vad som lärs i skolan, eller vad som sägs på TV4 nyheter? Ja, det är en helt annan fråga som jag inte heller orkar gå in på nu. Men så fort man grävt i "The Rabbit Hole" så fortsätter det och förtsätter det och förtsätter det tills man tillsut fattar att ingenting alls är som man lärt sej. Its all a lie....

Gonatt!

1 cute comments:

Karin said...

Du är för rolig, ibland tänker du till<3